Friday, December 4, 2009

mukadimah...

Assalamualaikum pembuka bicara,

Setelah berpenat lelah selama hampr 2 minggu, akhirnya siaplah blog saya ini yang bertajuk 'as what you need' yang tidak seberapa ini. Di blog ini, saya ingin berkongsi resepi-resepi dan juga tips-tips yang mungkin sedikit sebanyak dapat membantu rakan-rakan sekalian. Saya budak baru belajar, jika ada salah dan silap di harap dapat memberi tunjuk ajar. Sebelum mengakhiri kata, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada 'teman setia' saya, Ahamad Shukri Zaki b. Naziff di atas tunjuk ajardan nasihat sepanjang proses blog ini dijalankan. Jasa dan pengorbananmu tak akan ku lupakan. Terima kasih ki...




na & ki


love dis smile =)

4 comments:

qee said...

nice blog! sweet~! =)

Naa. . . said...

thakz dear
=)

Amir said...

good job :)

Naa. . . said...

bawu pasan, nama saya salah eja tu